Klar besked om stress på arbejdspladsen
Debat – information – oplæg – workshop - kursus
Det er vigtigt, at arbejdspladsen har en fælles viden om stress. Det gør det nemmere at handle konstruktivt . Alle har hørt om stress. Men mange har alligevel en masse spørgsmål, som de ønsker svar på eller en debat om:
- Hvad er forskellen på almindelig travlhed og stress?
- Hvad gør stress ved os fysisk, psykisk og adfærdsmæssigt?
- Er der noget vi kan gøre for at forhindre stress på arbejdspladsen?
- Hvordan kan vi hjælpe os selv og hinanden?
- Hvad er ledelsens ansvar og hvad er medarbejdernes ansvar?
- Hvornår er det nødvendigt at sygemelde sig på grund af stress?
- Hvad gør vi med den stresssygemeldte medarbejder under og efter sygemeldingen?
- Kan stress lære os noget om trivsel på arbejdspladsen?
- Og hvad er trivsel på arbejdspladsen?
Ring eller mail til mig for at høre, hvordan jeg bedst kan hjælpe jer, når det drejer sig om at få klar besked om stress på arbejdspladsen.
Kontakt mig gerne for mere information:
Tlf. 26 12 40 54 eller kmd@km-diedrichsen.dk